mylifebeingme

Alla inlägg under januari 2014

Av Leslie - 14 januari 2014 09:19

hejsan svejsan!


inge lektioner alls idag så det var verkligen onödigt att åka til skolan tyckte jag iaf. men ändå sitter jag hör och försöker jobba men de går inte för att har så mycket som går runt i mitt huvud just nu.

5 år sen.. 5 år sen var de idag! hoppas bara att du har de bra där upp min ängel!

idag blir de väl inte att göra så mycket om inte någon vill hitta på nåt med mig liksom. men vad ska man göra. så kanske de blir bara att ta de lugnt idag. o försöka greja kanske. om man orkar nånting med sånt. 


men nu ska jag försöka tänka på något positivt.. dagen kommer sluta bra de vet ja iaf.


ha en bra dag så länge. 


Av Leslie - 2 januari 2014 13:56

hejsan svejsan alla glada där ute :)


här är jag hemma ocg ligger i min säng och är sjuk fyfan de är liksom de värsta som finns jag hatar att vara sjuk jämnt. men jag hoppas verkligen att jag blir friskt snart får väl vila så mycket jag kan nu för tiden för att bli friskt igen. min fina babe åkte hem idag usch tomt utan han men såklart så har han ju också andra saker att göra :) får väl träffa han snart igen hoppas jag   

kommer väl inte göra så mycket idag förutom att vila och äta ordenligt så man kan återhämta sig snabb liksom så de blir väl liggandes hemma och chilla och kolla på film och lyssna på musik. hoppas att eran nyår och jul har varit bra för de har min iaf varit.. spenderade dom med dom bästa personerna som stöttar mig. vilket jag är verkligen glad över. livet är ingen lek men däremot är de full med motgångar som man får gå igenom men de gör dig bara till en stark person. " håll huvudet högt mot himlen" brukar alltid personerna säga till mig och jag försöker fast de kan vara jobbigt ibland men man ska aldrig ge upp. och de är de jag gör varje dag. men nu ska jag försöka vila lite. hörs senare!  

Av Leslie - 1 januari 2014 18:20

Du är så fin att man bara smälter när du kollar på mig!
Dina blickar och dina kyssar.. Eller bara när du är nära mig så får du mitt hjärta att slå som aldrig förr! :$
När du tar min hand vill jag bara inte släppa din hand!
Din närhet känner jag hela tiden fast du inte är med mig ibland! Hos dig känner jag tryggheten!
Du är annorlunda men de är bra du är bara dig själv! Men du får mig alltid att skratta och le vilket är helt underbar. Du är speciell för mig och har en speciell plats i mitt hjärta <33

Puss på dig min finaste skatt! :*<3

Presentation


Hejsan!

Mitt namn är Leslie bor i en liten stad som kallas för Ludvika som ligger i Dalarna. 19 år gammal väldigt flummig av sig o glad gillar att lära känna folk men gillar också att dansa,vad med vänner,sång o massa annat kul i livet ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards